2012. november 15., csütörtök

Irány játék

Egyszerű szórakoztató és képességfejlesztő játék. Anyagszükséglet: kartonlap, képek és nyilak. 


Én egy 84 db négyzetből álló játéktáblát készítettem. Körülötte a sárga nyilak csak dekorációs célt szolgálnak.


Majd kinyomtattam 84 db képecskét és különböző irányokban a négyzetekbe ragasztottam őket.






Majd készítettem kicsivel több kb. 100 db különböző irányba mutató nyilat.

 
És már kezdődhetett is a játék. A nyilakat képes felükkel lefelé fordítottuk és felváltva húztunk. Ha olyan nyilat sikerült húznunk, ami ugyanabba az irányba mutatott, mint a soron következő kép, akkor lefedhettük. Ha nem akkor félre tettük. Amíg nem tudtuk letenni.



Ezt mindaddig csináltuk, amíg az összes kép lefedésre került. Az nyert, akinél nem vagy a kevesebb nyíl maradt. 















Nincsenek megjegyzések: