2012. február 21., kedd

Főpróba

Na mi leszünk farsangon? Ninja. De persze nem csak úgy egy mezei, akármilyen ninja, hanem lego ninja! Abból is a Jay, vagyis a villám ninjája. Aki nem tudná ez a kék ninja:-)))) Speciális kék színe van, így (a fiam szerint) egyetlen kék anyag van ami hajaz a lego figura színére, a kék, fényes bélés selyem. 



Ebből készült a ruha. Rajta a polipra hasonlító figura arany festékkel, de nem lett annyi lába (vagy karja, vagy szíja vagy valami...)mint a figurán. Ezt persze egy szem gyermekem nem is hagyta megjegyzés nélkül!De mi vagyok én festőművész?:-))) 



A legbüszkébb az arany nuncsakura vagyok (fogalmam sincs hogy írják, mondják). Egy exkluzív csomagolópapír belső kartongurigájából készítettem és az óvónéninktől kapott műanyag láncszemeket festettem be aranyra. 



Nem életem fő műve ez a jelmez, de elmegy...:-)))






2 megjegyzés:

Judit írta...

Szia. Judit vagyok,az én kisfiam is Jay szeretne lenni a farsangon.Szerintem a ti jelmezetek nagyon jó,ezért érdeklődnék,hogy eladó-e? Előre is köszi.Elérhetőségem : b.jucus@freemail.hu

Unknown írta...

Szia, Rita vagyok. Ha megvan még a jelmez, a kisfiunknak is nagy szüksége lenne rá sürgősen:)Szívesen megvennénk. A címem: vargarit73@gmail.com Köszönöm!