2012. május 5., szombat

Kulcsos ládika

Régóta hányódik ez a fa tálca a házban és a ház körül. Volt hogy már ki akartam dobni, aztán mégsem. Félretettem hátha jó lesz valamire, pedig az idő nagyon megviselte, elnyűtte. És vannak a kulcsok! Apáé és az enyém, a közösek, a pótok, a pince, a postaláda, a kocsi stb. A kettő párosításából született meg ez a jópofa, egyedi kulcstartó ládika.

Először letisztítottam, majd a belsejét bevontam faléc mintázatú kartonnal.

Aztán sniccerrel lyukakat vágtam ki a kartonból.

A lyukakba színes, kis méretű ceruzákat ragasztottam. Apa szerint a biztonság kedvéért inkább befúrja egy kis csavarral őket, de szerintem ha jó minőségű, erős, speciális faragasztót használunk az is megfelel (de persze fő a biztonság:-))).



Majd ugyanebből a deszkalap mintájú kartonból betűket vágtam ki és a tálca szélére ragasztottam őket. Természetesen a tálcát be is lehet festeni a kívánt színre, de nekem így natúran tetszik (bár a fehér vagy sárga vagy zöld színen azért elgondolkodtam:-)))

Már csak fel kell az előszobába a kívánt helyre rögzíteni.


Nincsenek megjegyzések: